Barcelona 1 l İspanya l Seyahat

Herkese Merhaba,
Bir önceki postumda Madrid- Barcelona arasında bulunan Zaragoza kentini gezmiştik.
8 saatlik otobüs yolculuğu sonrası artık transfer bitti ve Barcelona’ya vardık.
Varır varmaz hemen hızlı bir şehir turuyla otobüsten bazı önemli noktaları gördük…
La Sagrada Familia…
8 Saat otobüs yolculuğu sonrası kalacağımız otel Madriddeki gibi yine NH Hotel oldu.
Otele valizleri atar atmaz hem yorgunluk hem açlık bizi fena vurunca, rehberimizin tavsiyesi üzerine otelin tam karşısındaki Yokohama Wok Restaurant’a gittik.
Restaurant’ta açık büfe sistemi işliyor ve yok yok, isterseniz deniz mahsülleri, isterseniz et – tavuk, salatadan tatlıya kadar her damak tadına uygun yemekler mevcut. Yemek istediğiniz türe göre ayrı ayrı pişirme bölümleri var, çiğ besinleri alıp wok, ızgara, plancha gibi bankolara gidip yemeğinizi bırakıyorsunuz ve pişirilmesini bekliyorsunuz.
Haftaiçi açık büfe 11€, haftasonu 15€ gibi bir rakam.
Velhasıl Barcelona’da 3 gece kaldıysak 2 akşam burada yemek yemeyi tercih ettik…
Otele gelirsem, Madrid’deki otele göre daha iyi olduğunu söyleyebilirim çünkü Barcelonadaki otelin mevkii yani Cornella de Llobregat Barcelona’nın zengin muhiti olarak geçiyormuş, haliyle odadan kahvaltıya birazcık fark görmedik değil. Lobiden ücretsiz şifre alarak heryerden wi-fi bağlantısı sağlayabiliyorsunuz.
İlk sabah güneşin doğuşuyla kalktık ve camdan dışarı baktığımda manzaram havuzlu bir siteydi, tabiki hemen fotoğrafladım 🙂
Barcelona’da ki ilk kahvaltımızı yaptık ve ekstra tura katılamayarak yine düştük yollara…
…ve ilk durağımız beyleri yakından ilgilendiren bir yer Barcelona futbol kulübü, stad ve müzesi oldu 🙂 lise yıllarımda futbol’a pek meraklıydım, fanatik fenerbahçe taraftarıydım maça gitmişliğim bile var ama şu an bir topun peşinde koşuyorlar felsefesine inanıp fransız kalanlardanım, maç sesini bile duymak istemiyorum o derece yani 🙂
ama oraya kadar gitmişken stadı görmemek olmaz dedik ve gittik, biz 3 kız kapıda beklerken, fotoğraf makinesini eşime verdiğim gibi yolladık onu içeriye dolaşmaya 🙂 biz görmesekte olur ama bir erkek mutlaka görmeliydi stadı diye düşündük 🙂 ne kadar fedakarız değil mi :p 🙂
Bu arada stad gezi biletleri kişibaşı 23€.
Dolayısıyla stad fotoğrafları eşime aittir 🙂
Eşimin şansına stadda çim çalışmaları olduğu için toprak zemin vardı, çimenli halide eminim görülmeye değerdi…
Stad turu sonrası ver elini Barcelona’nın en meşhur mekanlarından biri Park Güell.
Bir sonraki yazımda Park Güell turu yapacağız, kesinlikle Barcelona’nın en beğendiğim yeri oldu diyebilirim, sizlerde kaçırmayın derim 😉