Nilgün & Mehmet l Eskişehir l Nişan

Şehirdışı çekimlerde yeni durağımız Eskişehir oldu, daha önce gitmediğim eskişehire yine ailece gitme kararı aldık, bayram öncesi olduğu için bilet bulamadık, bir tanıdığımızdan yardım istedim ve sağolsunlar bize bilet ayarladılar… Yolculuk Haydarpaşa tren garında başladı. Haydarpaşa – Eskişehir arası tren’le 4,5 saat sürdü. Otobüs ile de yaklaşık 6 saat sürüyormuş. Uzun zamandır, uzun yola tren yolculuğu yapmamıştım. Çok keyifli ve konforlu geçti, tren çok rahattı, otobüsle gitseydik çok daha zor olurdu, yiğitle çok daha rahat geçti, istedikleri gibi dolaştılar baba-oğul…
Trenden inince birşeyler yiyip çiftimizi bekledik, bizi bulunduğumuz yerden aldılar ve çekim yapacağımız mekana doğru yola çıktık. Çekim mekanı kütahya yolu üzerindeki Bilim Sanat Kültür Vakfı Parkı, diğer ismiyle Sazova Parkı oldu. Mekan çok hoştu özellikle Masal Şatosu ve Korsan Gemisi parkın en güzel objeleriydi bence…
Onun harici heryer çeşitli obje ve heykellerle doluydu, eskişehir belediye başkanı heykeltraş olduğu için bol heykel objeleriyle şehri süslemiş, bence heykeller şehre renk katmış ve hareketlilik getirmiş…
Burası korsan gemisinin içi, kaptanın odasına girdik ve çok eğlendik 🙂 Daha birçok farklı fotoğraflar var tabiki ama hepsini paylaşamıyorum 🙂
Parktaki çekimlerimizi dondurucu havaya rağmen tamamladık. Eskişehir kuru soğuğu harici yaşanılabilir bir şehir, İstanbul’a benzeyen bir çok ortak noktası var. Ama çok üşüdüğümü söylemeden geçemeyeceğim 🙂 Üniversite şehri olmasından dolayı sanırım tren dahil heryer genç nüfus, eskişehir resmen genç kesimin mekanı olmuş… Çekim sonrası çiftim bizi kalacağımız otel’e bıraktı ve nişan töreni için yola devam ettiler…
Bundan sonra eskişehir 1 günlüğüne bize kaldı, facebook sayfamdaki çoğu önerileri vaktimiz ve durumumuz el verdiği sürece gerçekleştirmeye çalıştık. Sağolsun herkes çok güzel önerilerde bulundu, memnun kalmadığım hiçbirşey, hiçbiryer olmadı sanırım 🙂
Tabi ki takipçilerimden Betül hanım’ın da hakkını yiyemem, çekim akşamı otelde buluştuk ve akşamda olsa bize bildiği yerleri tanıttı, gezdirdi, Acıktım’da birşeyler içip sohbet ettikten sonra yorgun olduğumuz için ayrıldık 🙂 kendisine misafirperverliği için teşekkür ederim 😉
Ertesi gün birazda olsa dinlenmiş halde kendimizi sokağa attık… Porsuk nehrinde gondol’a bindik…
Odunpazarı evlerini gezip…
Kasr-ı Nur Restaurant’ta Gözleme ve sarmaları götürdük 🙂
Dönerken Met helva almayıda unutmadım tabiki 😉
Eskişehirdeki tek sorun sanırım arefe günü olması sebebiyle eskişehirlilerin kendini alışverişe ve yollara vurması oldu, eskişehir’in en işlek caddesi Doktorlar ve 2 eylül caddesinde iğne atsan yere düşmez, trafik İstanbul’u aratmayacak durumdaydı 🙂 Erkenden çıkıp trene yetişmek üzere yola çıktık, Eskişehir günlüğünde böylece sona gelmiş olduk 😉
Gelin hanım Kocaeli’de damat bey’de Şırnak’ta olduğu için bir süre ayrı olacaklar, ama gönüller bir olsun diyelim… Allah sizi bir an önce birbirinize kavuştursun 😉

2 thoughts on “Nilgün & Mehmet l Eskişehir l Nişan”

1. Rukiye hanim resimler harika her zamanki gibi. Rabbim bu guzel ciftin mutlulugunu tamamina erdirsin, vuslatini tez eylesin