Merve & Doğan l Bursa l Düğün

Merve & Doğan çifti kasım ayında nişan çekimlerini yaptığım Bursadaki çiftlerimden biri… Çiftin nişan fotoğraflarına buradan bakabilirsiniz 😉
Yine aylar öncesinden randevulaştığımız çiftimin düğün çekimleri için, çekim günü Bursa yollarına koyulduk. 3 saatlik bir otobüs yolculuğundan sonra Bursaya vardık.
Son 1 haftadır yağmurlar sebebiyle hava durumu takibi yapıyorduk, hava durumuna göre yağmurlu gözüküyordu. Yol boyunca yağmur yağmazken Bursa Terminaline girer girmez bir sağanak bastırdı. Yine meteoroloji şaşmadı ama şaşsa fena olmazdı 🙂 çünkü gelinliğimiz kuyrukluydu ve düğün pazar olacağı için, bugün sadece çekim için giyilmişti. Mervenin kardeşi bizi terminalden aldı birlikte Cumalıkızık köyüne doğru yola koyulduk. Cumalıkızığa vardığımızda yağmurdan dolayı bütün köy yolları dereye dönmüş durumdaydı. Çekim yapamayacağımıza karar verdik ve arayış içine girdik.
2. Mekan fikrini gölyazı olarak önermiştim, mesafelar uzak olduğu için orada da yağış varsa boşuna gitmemek için orada bulunan restaurantlardan birinin telefonunu bularak yağış olup olmadığı sorduk, maalesef oradada fırtına çıkmış ve yağmur yağması yakındı. Büyük bir kararsızlık içinde moralimizi bozmadan, nişan çekimlerini yaptığımız Botanik Park’a gitmeye karar verdik. Orada yağış yoktu bir süre orada çekim yaptık, ancak yavaş yavaş yağmur çiselemeye başlarken Kent müzesine doğru yola çıktık. Nişan çekimlerimizi yaparken de yağmur ihtimali vardı şimdi de kısmete bakın 🙂
Kent müzesine geldiğimizde müzeler haftası olduğunu ve ücretsiz giriş yapıldığını öğrendik 🙂 Hem ziyaret hem çekim yapmış olduk müzeye… Kent müzesindeki çekimlerimizde müze yetkilileri ve çalışanlar bize yoğun ilgi ve alaka gösterdiler, buradan müze yetkilileri ve çalışanlarına teşekkür ederim…
Galatasaray fanatiği damadım için yanımda forma ve atkı götürdüm, görünce pek sevindi 🙂
Benim hayalimde gölyazıda güzel kareler yakalamak vardı ama kısmet değilmiş, moral bozmadan bulduğumuzla yetinmeyi bildik ve çekimleri tamamlayıp karnımızı doyurduktan sonra terminalden uğurlandık.
Her zaman söylerim çiftin enerjisi çekimlerde çok önemli, bu iş tek taraflı olmuyor, tamamen karşılıklı. Bir çekimden, hele yorucu yolculuklar barındıran şehirdışı çekimlerinden dönerken yorgunluk hissetmiyorsam bunu çiftlerime borçluyum. Merve ve Doğan ile artık sıkı dostluklar kurduk, bizi çok güzel karşıladılar ve ağırladılar. Dönüş yolunda 2 saat feribot sırası beklesekte, 3 saatlik yolu 5 saatte döndük, ama geçirdiğim güzel gün o bekleyişi ve yorgunluğu unutturdu. Misafirperverliğiniz ve enerjiniz için teşekkür ederim.
Her zaman görüşmek dileğiyle, hep mutlu olun…