Ayfer & İsa l Düğün

Aylardan Ocak, hava soğuk ama yağışlı değil, güzel bir güneş düğün sabahı hepimizi karşıladı ve tabiki yüzümüz güldü. Havanın yağışlı olmamasına pek sevinmiştik lakin önceki gün başka bir çiftimle haydarpaşada çekime gitmiş ve sıkıntı yaşamıştık. Artık haydarpaşada ücretli ve izinli mekanlar arasında yerini almış, kışın yağmurlu havalarda zaten mekanlar çok kısıtlıydı, burası da ücretli olmuş tam olmuş, aldığımız duyumlara göre bazı fotoğrafçılar ücretli olmadığı halde müşterilerden ücretli olduğunu söyleyip ek ücret talep ediyormuş. Sözde bunun önüne geçmek için yapılmış ama bence çok saçma, tabiki bu ve bunun gibi sahtekarlıklar yapıp daha fazla ve haksız kazanç sağlamak isteyen fotoğrafçı çok ama, haydarpaşayı ücretli yaparak bunun önüne geçemezler… Umarım bu ve bunun gibi mekanları ticarethaneye dönüştürmezler.
Neyse bizde son dakika sürprizi yapan haydarpaşaya kalmadık, havayıda güneşli bulunca daha önce çekim için hiç gitmediğim bir mekana gittik , neresi olduğunu söylemeyeceğim maalesef, ki orayıda eskitmeyelim diye 😉
Bir de hava soğuk ve dondurucu olmasaydı neler çıkardı kimbilir, ayazdan donmamak için çekimi kısa tutmak zorunda kaldık 🙂
Dikkat ettiyseniz bu çiftin fotoğraflarında farklı tonlamalar kullandım, fotoğraflarda tonlamalardan hoşlanırmısınız? Yoksa benim genelde yaptığım gibi orjinale yakın fotoğraflar daha mı hoşunuza gidiyor? Bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum, paylaşırsanız sevinirim 😉
2012 çiftlerim artık belli olmaya başladı, malum düğün sezonu henüz açılmadı, düğün sezonu açıldığında sizlerle elimden geldiğince daha çok fotoğraf ve model paylaşmaya devam edeceğim 😉
Merak edenler için Gelinlik Üsküdar Müzeyyen Gelinlikte dikilmiş 😉
Ayfer & İsa çiftine mutluluklar diliyorum 😉

30 thoughts on “Ayfer & İsa l Düğün”

  1. merhaba rukiye hanım fotoğraflarınızı büyük bir beğeniyle takip ediyorum.farklı bakış açınızdan dolayı tebrik ederim. fotoğrafa karşı ilgim olduğundan ışığı, kompozisyonu, kadrajı da ayrı bir inceliyorum 😉 daha fazla şey öğrenme amacıyla…
    müdahalesiz fotoğraftan yanayım ama bence fotoğraflarınızda değişik tonlamalar kullanmanız görünüm ve estetik açısından çok hoş olmuş. ee düğün fotoğrafı bu değişik renkler olmalı değil mi ? :)) başarılı çekimlerinizin devamı duası ile… çekim günlerinizde güneş eksik olmasın inşaallah :)) görüşmek üzere…

  2. yanlışlıkla 2 yorum göndermişim öncekinin gitmediğini düşünerek 🙂 hangisini beğenirseniz onu yayınlayabilirsiniz :))) bloglara yabancıyım biraz hata varsa affola… 🙂

  3. fotograflarnz hep takip ediyorum facemi her actigimda hep sayfaniza bakiyorum gercekten cok guzl ve degisk bi bakis aciniz var ne yazik ki bizim buralarda foto bu kadar gelismis degil:S sizi tebrik ediyorum basiralirinizn devam diliyorum 🙂

  4. Gelinlik cok güzellll 🙂 hayran kaldim… fotografci ztn mükemmel ötesi 🙂

  5. Fotoğraflar çok güzel emeğinize sağlık Rukiye hanım 🙂 Acaba gelinliğin dikim yeri ve gelinin gittiği kuaförün bilgilerini alma şansım var mıdır?

  6. Maşallah Ne Kadar Yakışmışlar Rabbim Tamamını Erdirsin İnşallah…

    Çekimler Her Zaman Ki Gibi Harika !

    Sevgiler 🙂

  7. fotoğraflar ve çekim çok başarılı tebrikler… gelinlik güzel, gelin ve damat hoş…ayrıca hava ne kadar şanslılar ki ocak ayı olmasına rağmen dış çekim yapabilicek kadar iyi…bu arada gelinlik benim de gelinliğimin dikildiği armina gelinlikde dikilmiş çok hoş gerçekten yasemin ablanın ellerine sağlık tabi bu güzel karelerin sahibi rukiye hanımın da yüreğine sağlık…armina gelinliği ve rukiye hanımı şiddetle tavsiye ederimmmm:)

  8. Çok teşekkür ederim Zuhal hn. evet gerçekten şimdi siz söyleyince farkettim sizin gelinliğede çok benziyordu 🙂 gelinlerimin güzelliği de herşeyi güzelleştiriyor bence 😉

  9. S.a ben ayferi hazırlayan kuaförüm gerçekten havanın güzel olması bu çift için güzel bi şanstı mekanıda yigenim belirledi gerçekten çok güzel biyerdir yigeniminde aklına burası geldiği için ayrıca teşşekür ederiz sizinde elinize saglık çok güzel olmuş fotograflar böle dış mekan için gelen gelinlerimize sizi önericem 🙂 MERYEM ÇOLAKEL .. MİSSY BAYAN KUAFÖRÜ

  10. A.s. Meryem Hn. mekanda güzeldi havada ayazdı ama yağmur yağmaması bizim için önemliydi, çifti biraz üşüttük ama güzel kareler çıktığını düşünüyorum 🙂 yorumunuz için teşekkürler, bizimde aklımızda olsun kuaför tavsiyesi isteyenlere tavsiye ederiz 😉

  11. fotoğraflar çok güzel çıkmış emeğinize sağlık…
    Ayfer Hanımın nişan çiçeğini hazırlamıştık kendisi düğün çiçeğini de bizden temin etti yalnız süslemesini kendisi ayarladı … görüyorum ki tül ve kurdele ile gayet şık bir sunum hazırlamış…Maşallah kendisi de çok hoş bir gelin olmuş, çifte bir ömür boyu mutluluk diliyoruz …
    güzel fotoğraflarınızı takipteyiz…

  12. gerçekten çok güzel bi gelinlik sade şık kuğu gibi.benimde mayısta düğünüm var böyle birşey diktirmek istiyorum…yalnız ayfer hanıma nasıl ulaşabilirim ondan detaylı bilgi almak istiyorum.ve kuaförün eline saglık başörtü süper yapılmış sultanbeylide yeri araştırdım inşallah görüşürüz:)

  13. mrb resimler harika cok beyendim.benimde düğünüm olucak haziranda sizinle görüşmek isterim çekimler için maille dönüş yapabilirmisiniz fiyat konusunda .

  14. Rukıye Hanım Tekrardan Ben Geldım Bısey Sorucaktım Bende Sımdı Gelınlık Dıktırıyorum da, Arkadasımızın Basındaki Tesettürü Şifondanmı Yoksa Baska Kumasdan Mı Yada Onun Adı Nedir Öğrenebilirmiyiz Acaba Şansımız Varmıdır ?

  15. bende istiyoruuuuumm:)) ya bu nedir böyle hepsi birbirinden güzeelll 🙂

  16. ömrümde gördüğüm en güzel gelin başı bende böyle bişey istiyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Goto Top