2011’in en çok beğeni alan 10 Nişan Fotoğrafı

Facebook sayfamdaki beğeniler doğrultusunda hazırlamış olduğum 2011’in en çok beğeni alan 10 nişan fotoğrafını belirledim. Kimi fotoğrafı beğeniyor… kimi çifti… kimi gelini… kimide nişanlığı… :)
Beğeni kriterleri ne olursa olsun beğenilerini ve yorumlarını eksik etmeyen herkese teşekkürler, inş. 2012 yılında da farklı mekanlar, farklı insanlar ve farklı kurgularla sizlerin karşısında olmayı diliyorum…
İşte 2011’in en çok beğeni alan 10 Fotoğrafı;
İlk fotoğraf sizlerden 203 oy almış :)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

6 thoughts on “2011’in en çok beğeni alan 10 Nişan Fotoğrafı”

  1. Gözlere şenlik bir derleme olmuş, maşallah. Sonuçlar belli çekimlerinizde yoğunlaşmış. Birinci gelen fotoğrafın çekimleri zaten bütünüyle güzeldi. Başarılarınızın devamını dilerim…

  2. Teşekkürler, belli çekimlerde yoğunlaşmasını kıyafetin beğenilmesine bağlıyorum zaten 😉

  3. Resimler çok canlı. Benim nişanlığımın pembesini diktirmişler çok hoş olmuş gerçekten, beğenilmesine sevindim.
    Ellerinize sağlık

  4. Sizin gibi tesettürlü kesim arasında ünlü olan fotoğrafçılar kıyafetleri izlemek amacıyla da bolca izleniyor. Bence siz blog yazılarınızda kıyafetlerin kaynaklarını belirterek doğru bir şey yapıyorsunuz, yoksa soruların arkası alınmaz :) Tabii insanların bazen yaptığınız işi es geçip sadece kıyafetlerle ilgilendiklerini bu kadar belli etmelerine kızmıyor değilim, yani amaç oysa bile biraz kibarca yapmak lazım bunu…

  5. Evet bende bunun bilincindeyim, o yüzden beğenilerin ne olduğunu da belirttim, bende sonuçta bayanım ve bu aşamalardan geçtim, benden sonraki gelecek nesilde fikir alsın, bir nevi yönlendirme yapılmış olsun istiyorum. Elimden geldiğincede dikim vs gibi konularda bilgilendirmeye çalışıyorum.

    Emeğe saygızsızlık herşeyde olduğu gibi bu platformdada olmuyor değil, herkesi biz düzeltemeyiz, haddini bilen adam gibi soru soranlara her zaman cevap veririm 😉

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Goto Top