Elif & Fatih l Bursa l Nişan Hikayesi

2012’nin ilk nişan çekimini şehirdışına, Bursa’ya yaptık. Bursa’da Elif & Fatih çiftinin nişan hikayesi için sabah erkenden yollara koyulduk. 3 saatlik otobüs yolculuğundan sonra çiftim bizi terminalden aldı ve çekim mekanına doğru yola koyulduk.
Hava şartlarına göre mekanı son güne kadar kesinleştiremedik, hava durumu kötü olursa bulabildiğimiz bir kapalı mekanda çekim yapacaktık, kapalı mekan bulamayınca çiftime Uludağ’da çekim yapabilirmiyiz diye öneride bulundum, son gün lodoslu ve sağanak yağışlı olunca bir çılgınlık yaptık ve rotamızı teleferiğe doğru çevirdik. Hedefimiz Uludağ oldu, çok ta güzel ve farklı oldu.
Teleferik 2 istasyondan oluşuyor,  sarıalan ve kadıyayla, toplamda 20dk. teleferikle yolculuk yapıp tepeye ulaştık. Eminim manzara çok güzeldi, sis olduğu için manzarayı göremedik, kısmetse bir de açık havada gidip görmek lazım 🙂
Elif hn bursada yaşıyor olmasına rağmen uludağ’a ilk kez çıkacaktı, bizde daha önce bursaya gitmiştik ancak uludağ’a çıkmak nasip olmamıştı. Bugün hepimiz için ilk’lerin günü oldu sanırım, Uludağ’a çıkmış olmamın benim için farklı tarafıda kar’lı bir havada ilk defa nişan fotoğrafı çekiyor olmamdı, hava karlı olduğunda kaygan buzlu yollarda yürümekten korktuğum için normalde dışarı pek çıkmam ama iş anı fotoğrafçılığına gelince heryere gider, her şartda çekermişim bunu görmüş oldum 🙂 neyseki ben düşmedim ama çiftimle düşe kalka çekim yaptığımızı söylemeden geçemeyeceğim 🙂
Bir süre çekim yaptıktan sonra üşüdük ve acıktık, uludağ’ın zirvesindeki Kendin pişir kendin ye usülü Pala’nın Yeri’ne gittik hep birlikte, sipariş ettiğimiz etler pişene kadar dışarıda çekime devam ettik, yemek hazır oluncada karnımızı bir güzel doyurduk 🙂
Merak edenler için, Elif hanım’ın hem çekimde giydiği kıyafet, hem de nişan kıyafeti Gönül Kolat’a ait…
Elif hanım benide unutmamış, küçük hediyeler getirmiş, bunlarda benim 🙂
Gelelim binbir özenle yazılmış, koyacak yer bile bulamadığımız kara kaplı deftere 🙂 bu defter Elif Hanım’ın kaleminden dökülen şiirlerden oluşmuş, bana da fotoğraflamak kaldı 🙂
Törene geç kalmamak için apar topar yemekleri yiyip toparlandık ve tekrar teleferikle inişe doğru geçtik. İstikamet nişan merasimim yapılacağı, Turkuaz Lokantası oldu. Aile arasında bir nişan merasimiyle dualarla yüzükler takıldı.
Çiftime ömür boyu mutluluklar diliyorum…

17 thoughts on “Elif & Fatih l Bursa l Nişan Hikayesi”

1. gerçekten çok güzeller maşallah çok yakışmışlar siyahın asilliğine hayran olanlardan sanırım gelin hanım çok güzel olmuş çekimler ayrıca kurabiyeler enfes görünüyor:))

2. Ayyy Çok Güzel Olmuş Çokda Beğendim 🙂
    Rabbim Tamamına Erdirsin 🙂 28 Ocak Benim de Nişanım Olucak İkizim Çeker Heralde Resimlerimi 🙂 Sizin Olmanızı Çok İsterdim Ama Düğünüme Saklıyorum İnşallah Görüşürüz O Zaman 🙂

3. Merhaba Rukiye Hanım 🙂

Yine Emeğinize Sağlık..
    Son Fotografa Bayıldım Çok Güzel Olmuş..
    Heryer Bembeyaz Karlarla Dolu..
    Fotografların arka planında olan bembeyaz örtü daha da farklılık katmış ve çok güzel olmuş, inanın kışın nişan / düğün yapma isteğim oluştu diyebilirim 🙂

Çifte de Ömür Boyu Mutluluk Diliyorum..

4. Kışın güzelliği sanırım sizin için de harika bir malzeme olmuştur. Çok güzel bir hava katmış fotoğraflara. Böyle kar altında ne kadar orijinal görünüyor herşey. Çok sevdim 😀

5. Ellernnize sağlık mükemmell çekim olmuş ayrıca baya bı soğuk havada maceralar yasamıssınız allah elıf ve fatıh arkadslarımız allah mesut etsinnn… Mutluluklar dilerimm…

6. ben bu fotoğraflara bayıldım rukiye hanım ellerinize sağlok hepsi cok güzel :)çiftede mutluluklar diliyorum ..

7. çok güzeller Rabbim ayırmasın çok mutlu olsunlar inşallah fotoğrafçılık bu olsa gerek bakış açısı anlatmak istedikleri harika

8. Bizim zamanımız da yoktu senin gibi fotoğrafçılar. 20.evlilik yıldönümümüz de eşimi ikna edebilirsem,ben de istiyorum. Başarılarının devamını diliyorum.